Місячник
початкової освіти
(ШМО класоводів Селятинської ЗОШ І-ІІІ ст.) Тиждень математики
Урок математики в 1 класі
Тема уроку: Чотирикутники. Розпізнавання геометричних
фігур. Обчислення значення виразів
Науково-методична мета уроку: ефективність використання комп’ютерних технологій
під час формування в першокласників геометричних понять, знання властивостей
геометричних фігур, вміння розрізняти їх.
Урок математики в 2 класі
Тема уроку: Додавання і віднімання числа 3 з переходом через
десяток. Розв’язування прямих і обернених задач. Вимірювання довжини ламаної
лінії.
Науково-методична мета уроку: продемонструвати методику роботи над задачею із
використанням подорожі країною «Прості задачі». Використання елементів
«Гуманної педагогіки» Ш. Амонашвілі.
Урок математики в 3 класі
Тема уроку: Доба, година, хвилина, секунда. Визначення
часу за годинником.
Науково-методична мета уроку: організація парної роботи учнів на етапі
усних обчислень. Використання роздаткової наочності як спосіб активізації
мислення.
Урок математики 4
класі
Тема уроку: Читання й записування п’ятицифрових чисел. Дії
над круглими числами. Порівняння чисел. Види прямокут -ників за сторонами.
Науково-методична мета уроку: організація парної та самостійної
індивідуальної роботи учнів на уроці математики. Використання цікавого
матеріалу як засіб активізації пізнавальної діяльності.
Тиждень предметів
художньо-естетичного циклу
Урок трудового навчання в 1 класі
Тема уроку: Робота з природним матеріалом. Предметна
аплікація з листя.
Науково-методична мета уроку: Міжпредметні зв’язки на уроках трудового
навчання.
Урок образотворчого мистецтва в 4 класі
Тема уроку:
Осінній натюрморт.
Науково-методична
мета уроку: Організація роботи над репродукцією картин. Самостійна та парна
робота учнів на уроці образотворчого мистецтва.
Свято інсценізованої
української народної пісні
Науково-методична
мета: Використання народної пісенної творчості для розвитку творчих здібностей
учнів, формування ціннісного ставлення до культури і мистецтва.
Виступ 1 класу
Інсценізація
української народної пісні «Ой є в лузі калина»
Виступ 2 класу
Інсценізація
української народної пісні «Жили у бабусі»
Виступ 3 класу
Інсценізація
української народної пісні «Грицю, Грицю, до роботи!»
Виступ 4 класу
Інсценізація
української народної пісні «Ой, під вишнею…»
Тиждень предметів
природничого циклу
Урок
природознавства в 2 класі
Тема уроку: Як
виникає вітер? Повітря та його властивості.
Науково-методична
мета: Використання інтерактивних технологій на уроках природознавства.
Урок основ
здоров'я в 3 класі
Тема уроку: Природні чинники здоров’я. Обговорення правил перебування на сонці,
загартовування повітрям, водою, ходіння босоніж.
Науково-методична
мета: Практичне засвоєння навичок збереження і зміцнення здоров’я.
Спортивне свято «Козацькі
забави»
Науково-методична
мета: Розвиток спортивних якостей учнів та почуття товариськості способом
організації змагань естафетного типу.
Тиждень предметів
гуманітарного циклу
Урок навчання
грамоти (читання) в 1 класі
Тема
уроку: Закріплення звукових значень букви «ел». Вправи на доповнення
незавершених речень. Інтонаційне читання речень, текстів.
Науково-методична мета: Мультимедійний
супровід уроку навчання грамоти (закріплення звукових значень букви).
Урок читання в 2
класі
Тема уроку: «В
гостях у казки». Науково-методична
мета: Нетрадиційний урок як форма організації навчальної діяльності.
Урок української
мови в 4 класі
Тема
уроку: Повторення вивченого про іменник. Властивості іменника.
Науково-методична
мета: Використання таблиць на уроках української мови. Групова робота учнів та
її презентація.
Виховний захід «Зоряна
година»
Науково-методична
мета: Різноманітність форм і методів перевірки знань, умінь та навичок учнів.
Гра – як ефективна форма перевірки засвоєння навчального матеріалу.
Круглий стіл Тема: «Значення
педагогічної спадщини К. Д. Ушинського для сучасної шкільної освіти.»
План
1. Педагогічна
система К.Д. Ушинського.
2. Педагогічні
ідеї К.Д. Ушинського.
3. Ідеї
розвивального навчання у педагогічній спадщині К. Д. Ушинського.
4. К. Д.
Ушинський як літератор.
|